Monday, March 21, 2011

.: Laptop :.

salam n hye~

di hening malam yg sunyi nieyh...
bertemankan lagu ss501 - Love Ya...
aq menulis luahan dari hati ini....
(chewah intro nak cam gempak...hehehe)
amik mood balik~~

utk pengetahuan...
bknnyer laptop aq yg rosak yer...
alhamdulillah LappyJitsu aq lom ader mslh smnjak dye menjadi ahli keluarga aq...
time kasih yer sayang sbb x wat hal...sayang kamu~!mmuuaahhh!!!
laptop yg d maksudkan adlh lappy ........ hehe....
nama di rahsiakan.....tpi ia seorgyg pntg dlm hdup aq lah kan..
kalo x..watper aq nak amik kisah pasal lappy dye...
bior tersadai jer..pastu lempor masuk dlm sg..(jahat an)..
tpi sbb dye pntg r aq sggup wat mcm2...

bkn aper yer...
aq juz nak citer...
kehadiran lappy ni pda aq...
sedikit sebanyak mmberi perubahan...
x bnyk pun....skit jer...
tpi aq suker perubahan 2 wlupun dye kecil jer....
smnjak ader lappy neyh,dye msg aq pg2....say mornink...
sblm neyh aq yg send kat dye gud mornink...dye x reply pun...
tpi kali nie dye yg wish dulu.....hbat kan...
wlupun pas dye wish 2 dye akan tnya pasal lappy dye...tpi aq wat2 x nmpk la...
yg aq nmpk n wat aq hepi adalah perkataan "pg" 2 jer....
aq nieyh mcm tipu diri sendiri kan pada korang...
ntah la...mgkin 2 jer legembiraan yg aq leyh dpt dry dye skunk...
aq bkn lah fokus dye....x seperti mana dye merupakan fous pada aq....
tpi...pasnie....lps lappy 2 x der kat aq...adakah dye akan still wish mornink 2?
korang rasa...huu~~~
aq pun rasa mcm 2 gak...
x kan der lgi..kan3...
sbb 2 aq save msg 2 dlm inbox...sbb ssah nak trime msg 2 dari dye...
pepun...thanx lappy..sbb kaw rosak,sekurang2nya aq terima 2 kali msg gud mrnink dari dye...
aq harap kaw akan cpt sembuh pasnie yer lappy n lbh kuat dari dulu...
leyh la akaw berkawna ngan lappyJitsu aq....hehe.....


p/s : saper sgka bnda kecik mcm 2 leyh wat aq heppy kan....utk korang sumer..jgn lah pndg remeh atas butiran2/bnda kecik yg korang wat pda pasangan/kawan korang...sbb kdg2 bnda2 tulah yg membezakan korang dari org lain n bnda 2 jugalah yg menunjukkan korang sayang pd psgn.mmbr korang... ;)