Monday, July 11, 2011

.: Lamanyaaaaa~~ ^^" :.

salam n hye~

hai...lama kan aq x update blog neyh....
mmg bz ngan keje...
tpi 2 bkn lah alasan yg a nk guner...
aq sbnrnya seboleh mgkin dari menaip....sbb aq dah mls or nak taw aper yg aq rasa...
sbb semakin aq luah...smakin org x nak memahami aper yg aq rasa..
dey ingt aper yg aq ckp ni hnyalah drama semata2..
nak menadah kasihan org...minta simpati org...

ntah la...aq cumer nak dye paham aper yg aq rasa...
sbb tnpa dye life aq lain...n aq nak dye turut rasa bezanya hidup tnpa aq dlm life dye...
tpi nmpknya hnya aq jer kan yg luah..yg ckp...yg rasa....
pernh x kamu pikir org buang segala ego utk berkawan dengan kamu...
semenjak kali pertama lagi kiter kenal...
sejak kiter kenal di myspace....n then di fb....
kmudian akaun baru awk...sehingga kiter rapat....
awk rasa awk jer malu sbb org tduhu kiter mcm2?
sayer pun malu.....maruah saya jugak..
tpi sayer ckp sayer x kisah...
sbb x nak awk risau kan hal 2...
biarlah saya jer yg risaukan hal 2...
biarkan sayer jer yg carik jln penyelesaian pasal hal 2...
wlupun saya berjarak jauh dengan kwn2 saya tetang hal 2...
awk?ader awk hilang kawan satu batch?masih lagi ader yg paham...
sayer?sumer besfren sayer pergi taw....tggalkan saya....
tpi biler saya ckp ngan awk..awk diam....saya pun x taw aper yg awk pikir.....
x der lagi taw og nak sayer citer gmbra,sedeyh n hal2 saya....
sbb 2 sayer citer sumer ngan awk...
tpi awk ingt sayer nak tumpuan awk jer...
awk rasa saya merimaskan....
sayer terima kutukan itu....'saya seorg yg merimaskan'

sepanjang kiter kenal...saya x penah anggap awk kurang dari mcm sedarah sedarah saya.....
lebih dari tu ader...smpi org kata awk 2 da mcm awek saya...
ape2 pun sumer ader jer nama awk saya sebut....mgkin sebab saya sygkan awk n saya agungkan awk....
saya nak kiter buat bnda sama2....lebih kenal..lebih erat.....
sbb 2 semua aktiiti kalau blh saya nak serta sama....supaya kiter leh spend masa sama2...
tpi bgi awk 2 semua melemaskan awak...saya ni memaksa....saya terima kutukan itu lagi.... 'saya seorang pemaksa'

setiap hari..setiap saat...setiap masa saya akn mesej awk...
x berenti2......awk taw x...awk lah org yg pertma saya buat mcm 2...
sblm neyh saya mmg seorg yg malas nak lyn phone...
apatah lagi msj...Oh My~ malasnya....
saya snggup beli satu nombor hnya utk msj ngan awk...
senang....semata2 suapay sayer leyh snetiasa dekat dan taw awk x kan tgglkan saya sepertimana mereka yg lain2 buat dulu....setiap msj awk menandakan awk akan sentiasa ader ngan saya....
wlupun awk cumer send, 'yer','k' n 'ha?'
biler awk x bls saya mual risau...saya tanya aper yg wat awk lmbt bls...
tpi awk anggp saya ni mengongking....saya redha ngan kutukan itu...hnya kerna mahu awk dekat ngan saya...
'saya seorg yg mengngkong'....

tpi x perlah....skrg kwn2 awk baik2 sumer...x der yg mengongkong awk......x der yg memaksa awak....n x merimaskan awk......sumenyer menyokong awk....mmbntu awk....memebrikan galakan pada awk....
x per lah kalo awk nak lupakan saya...cumer kalo boleh....sblm 2..saya nak awk n saya sama2 ingtkan balik satu kejadina di masa lalu......

masa 2 kiter baru knal....tgh2 msj awk diam....saya cll...saya dgr suara awk tersedu sedan....'nagis ker?'...'x lah...jwb awk'...awak letak...saya cll lagi...masa 2 awk kat beranda...awk mmg tgh nangis...saya tnya knpa..awk kata awk geram sbb awk x dpt wat eseiman awk..awk geram n kecewa ngan diri awk....pastuh sya suh awk siap2...awk tnya nak ke mana?saya diam jer....(sbb masa 2 dlm hati ,saya pun x taw nak bwk awk g mana)...saya cumer nak bwk awk g hirup udara segar n tngkan hati.......saya smpi kat tmpt awk...awk masih menangis...saya lap air mata awk....saya kata 'jom...kiter g stu tmpt..' masa 2 jam pkul 1 pagi kalo  slh saya......saya bawak mtr laju2.....kiter g tnjung masa 2...mmg tenang...angin tiup sepoi2...mmg tmpt yg sesuai utk awk tngkan diri....kiter berbual..tnya tntg bnda2 yg kiter masing2 suka....n saya pernah bercerita mcm mana saya nak sgt g Jepun...sbb apa saya nak g jpun.....mlm 2 mmg sronok sgt.....awk tersenyum...sya gembira.....awk bercerita.saya dengar gan khusyukya..tgok keletah awk cerita mcm budak2 yg dpt sebatang lolipop...gmbra jer....masa 2 saya taw awk bukan sperti mereka2 yg lain...yg tinggalkan saya tnpa sebarang berita n cerita...mcm x der apa2 yg jadik....masa da lewat..awk ader klas....saya hntr awak balik....sebelom awk masuk umah...tiba2 awk pegang tgn saya...awk salam n cium tgn saya....lps tu awk pelok saya erat....awk kata...time kasih wat awk tng n gmbra mlm tuh.....saya cumer tersenyum n ucpkan sama2 dlm hati....n berharap agar sumenyer akan berkekaln smpi akhir hayat~

2 jer syaa nak awk kenang...........thanx for being a part of my life....mmg sayer sntiasa dibuang dari hdup org...sblm neyh dah 5 org buang saya dari hdup dyeorg....apapun...slmt mlm ea sumer....smga kamu semua gmbra ngan hdup masing2~ ;)

[ni lah akibat dari suka memendam rasa......dan ini hnyalah sebahagian dari apa yg dipendam.....]

1 comment:

anak abah said...

dik rash.. sedih lak ak baca. be strong k. =)