Thursday, February 23, 2012

.: Manusia Biasa :.

sebagai manusia mmg biasa la dalam hdup kiter ada masanya gembira....dan ada masanya duka....
tpi sebagai manusia juga...ada satu perkara yg manusia lain sering terlupa...HAD @ BATAS....
seorag mausia tidak boleh merima tekanan atau perasaan yang melampaui had....
kerana ini akan menyebabkan seorang manusia itu berada dalam keadaan tertekan....
well, it not easy to be a human....nobody says it it...but as a human..we should respect other human..
so we will never been pressed or depressed by something.....
aq dah cuber sedaya upaya menahan segala rasa dalam dri....
smpi rasa tu mula memakan dri sdikit demi sedikit....
tuhan jer yg tahu mcm mna aq cuber menahan rasa neyh....
dengan x der tempat tk bercerita or melepaskan...
aq skrg mcm bom jangka...
well I think it is almost tyme to explode....

apa ea salah aq sebenarnya pada korang.....
aq ni ada buat apa bnda jahat ker?
smpi korang pingirkan aq mcm x pernah kenal....
bukan nak ngngkit...tpi luper ker selama nieyh apa yg aq sggup buat utk korang....
forget it? atau mmg sengaja x nak ingt...
ye la..aq ni bukan sesiapa kan utk diingati....
x per...aq ingt...bairkan lah...jika suatu hari nnti umur aq panjang...
aq akan ajar anak2 aq mcm mna nak sayang org...
mcm mna nak hargai org...supaya anak2 aq x jadik mcm aq....
korang ingt aq tggul? biler korang mrah...tgglkan jer aq mcm tuh.....
x per....x per.....korang pikirkan perasaan kkorang jer kan...
pikirlah...simpan jer perasaan sendri....pikir jer perasaan sndri...
satu bda aq nak ckp...bnda nie bkn aq jer ckap...
sumer org ckp....
Hargai org selagi masih ada.......hdup nie x taw brapa lama...
aq sndri x taw brapa lama leyh hidup lagi....
hari nie jer dah dua kematian aq dgar....
dua taw...bukan satu,,,,,tu menunjukkan mgkin nyawa kiter nie ntah biler2 jer tuhan nak tarik....
kalau rasa aq nie jahat...cakap...aq jahat...korang x nak kawan lagi ngan org jahat mcm aq...
senang....aq pun x pikir per2 dah....hal kaw,hal kaw...hal aq..hal aq....tu jer akan jadi pastueh....
satu hari nnty...biler korang di tempat aq....hdup sengsorang tnpa teman kat dnia.....bru korang taw.....
how it feel to be depressed but cannot express it.....


1 comment:

Scarlett O'Hara said...

Sabo!Sabo!Jgn explode!Cer citer kat akak.
Akak dah follow dah bagi cool.