Thursday, September 23, 2010

Sedih n Keseorangan~

salam..
hye~

biler mlm mula menjelma...biler diri mula berseorangan...mula lah perasaan sedih membelenggu diri...
bukan ini yang dipinta..tpi biler ia datang menjelma,x mmpu aq nak lalui berseorng sahaja...hati mula sensitif,diri mula menyendiri...berseorangan menonton tv,cuber hilangkan sunyi...tpi biler yg d tonton citer tacing,sedih dalam diri mula menebal...sumer bnda x kene...hati mula nak emmo sajer...pikiran mula lah nak pikir bukan2...ini bukan ku pinta,aq dah cuber kawal semuanya...kawal sebaik2 yg mmpu kawal....tpi apakan daya...aq hnya manusia biasa..yg punyai kudrat x lah sekuat mana....ku msj sbgi tnda,aq perlu teman ketika ini jua....tpi diam x berbalas,yg ku mmpu hnya diam n menelan semua kedukaan seorang saja....dalam keadaan membelenggu diri...rmi jua yg ku tgk di Fb meratapi nasib yg sama begini...sedih n keseorangan mmpu menjadikan matahari yang ceria kepada gurun sahara yg tandus menderita.....

hati nie naper kaw yer..jgn la kaw bersedih lagi..kalau kaw sedeyh,gtaw la aq naper ko sedeyh whi hati....ko risaukan org ker?ataupun kaw memikirkan sesuatu....ntah la hati,aq sendri x mmpu nak jwb....mgknn bnda ni yg bermain d hati kowt ....



" The saddest part is not with each passing day with I feel like I need u more,but it is d fact that u do not need me anymore "

 @ 

" Yang paling mennyedihkan adalah bila hari - hari berlalu,aq raser aq perlukan kaw lebih dlm hdp aq,tpi hakikatnya kaw sudah tidak perlukan aq lagi ".......




tetiber jer dengan keadaan mcm nih,bnda nih terlintas d pikiran aq...adakah selama ni aq jer yg perlukan kaw atau aq sajer yg anggap kaw perlukan aq tpi hakikatnyer tidak....aq x sggup nak taw jawapannyer sbb aq x dpt terime kalo ko x perlukan aq lgi dalam hidup ko....aq cuber jadik yg terbaek utk kaw....7 hari saja lagi yg tggal....aq harap 7 hari nie aq dpt berikan kaw kegembiraan....(hai la MARA,asal kaw amsuk lmbt sgt nih... :'( , aq cumer der 7 hari jer lgi nih..cpt lah masuk!!!)..........


3 comments:

diyanaponey said...

apow kono kaw neyh ?

Anonymous said...

sadis je wahai abg rash =(

EnJeru Rashid said...

senget:hurm~ keseorangan...mcm ni lah...biler keseorangan n memrlukan sesorang tue n dye x der...lgi lah..hurm~

anonymous: mmg sadis..kadang2 jeles giler ngan org kat luar sana tuh yg bnyk pilihan dye ader dlm satu2 masa...bkn dua,kdng2 lbh dri tuh.....boleh pilih jer.ader org tuh,org nih,x suker org tuh,pegi kat org nih..yela,laku..rmi peminat..cntk n hensem la katakan......org2 mcm aq nih gak yg duk ternganga jerk....