Monday, May 16, 2011

.: Hari pertama saya ~! :.

salam n hye~

hehe.....hari neyh hari pertama saya strt keje taw kamu semua.....seronoknya rasa malam tadi smpi x dpt nak tdo tenang....hehehe.....kejap2 terjaga...kejap2 terjaga....hee~ x taw la sebab seronok sangat atau sebab nyamuk..hehehe....

hari saya bermula setelah jaganya saya pada pagi ini....huarghhh~ mata masih berat tatkala badan masih penat.....mgkinkah disebabkan tiada ketenangan dalam waktu tidur saya? mgkin agaknya~ hehe.....bangun2 jer saya dah duk termangu2 di kepala katil.....kenapa?sebab tengah pikir nak pakai baju warna apa untuk hari pertama...hehehe....penting tue....pas siap gosok baju...saya pun ke bilik bersiram (bilik air)hehehehe......lalalalalalalalala~~~ setelah puas membuat konsert di dalam bilik bersiram....saya pun masuklah ke kamar tidur untuk bersiap....shubidu bap2 shubidu bip2 shubidu bam2~ dah siap!!!hehehe.....maka bermulalah perjalanan saya ke tempat keje.....

tetttt!!!! hari pertama dah lewat 5 minit...(bersebab taw)..tpi apapun..ia bukan satu contoh yang baik okeyh....jangan ikut~ tpi sayer bernasib baik sebab bos lom sampai...phew~~(masih lagi bukan contoh yg baik okeyh~)......kak sue membawa saya masuk ke stesen kerja saya....wah~~~ siapa sangkan saya akan bekerja di dalam stesen kerja sebegini....macam CSI nyer tempat taw.....banyak stesen kerja...SYIOK~~!! hehe

hari dimulakan dengan melakukan kerja2 pembaikpulihan bersama abg azan(yg merupakan sifu saya di situ mulai hari neyh)......abg azan tunjuk mcm mana nak mulakan tugas dan bagaiman nak jalankan tugas......dye memang baik...x lokek ilmu taw~ NiCe~~!! :) kemudian saya ditinggalkan seorang diri bersama bos...abg azan buat kerja luar (field work).....so saya kene stay dan teruskan tugas2 yang ada......smbil diperhatikan bos.....bos saya namanya Mr.Casey(rasanyer ejaan btul neyh),tpi sayer pggil bos!!org len pggil Mr.Casey~ tpi sayer pangil Bos2!!hehehe....bos sayer baik orgnyer(setakat hari ini)...wlupun saya buat keje salah,dye akan tunjukkan...mgkin kata2 dye 'jujur',tapi saya okay jer ngan cara dye....dye sporting~! dye bagi sayer balik awal 15 mnit sebab dah nak ujan petang tadi...tapi malangnyer saya tetap lencun luar dalam atas bawah....u r best lah bos!!! :)

seperti yang disebt diatas....tempat keje sayer okay bg saya...saya harap saya dapat sedut sebanyak mungkin ilmu kat sini untuk di bawa ke masa akan datang!sedut~~~!!!!hehehehehehe

kamu2 semua..nak taw x...sebabkan ujan petang tadi..sayer balik lencun taw....basah sumer nyer.....dahsyat~ teringat lak pengalaman dalam hujan lebat mcm 2 suatu ketika dulu....hurm~ kamu semua nka taw x,sebabkan balik dlm ujan 2,henpon sayer basah....blue mantou yg tersangkut kat phone 2 lencun!balik umah still okay...then pastu dye mula sangkut2 dan skunk terus c hidup...kenapalah tyme nie nak rosak ea...sayer mmg berhajat sgt nak tukar Nokia C3....sgt2 berhajat...tpi ader org x bg...saya nak wat cemana.....skunk phone sayer da rosak...sayer x taw nak wat cemaner....

sayer berharap.......hari2 mendatang akan menjadi hari yang lebih meriah dan seronok untuk berkerja....ini kerja pertama saya dan inilah kisah hari pertama saya~~!! ^,^

No comments: