Wednesday, May 18, 2011

.: Hari tanpa FB~! :.

salam n hye~

huarghhhh~~~ ngantok neyh sbnrnyer...
tpi kuatkan jugalah nak menaip nie ha...
bkn apa...nak kongsi ngan korang sumer...
hari nie kan~ aq kan~ (style budak2 ckp..'kan' 2 x leyh tinggal)....
langsung tak buka FB taw~! (perkataan 'taw' menguatkan sttmnt..hehe)...
hehehehe ( diikuti ketawa bangga~)
selama satu hari neyh aq x bukak sekali pun FB..patah lagi meng-post status di situ....
hebat n pelikkan~
hehehe...
well.nak wat cemana....
aq kene blaja ntuk hidup tnpa FB...
mklmla....banyak bnda kat FB 2 leyh wat aq jadik x tentu arah....
sama lah mcm kat blog neyh...tpi aq syg kat blog neyh....
ni lah tmpt aq curahkan perasaan aq~
sbb 2 kene sentiasa on~!hehehe

hari2 aq rinie dipenuhi dengan aktiviti 'menonton perlawanan badminton secara LIVE siang & malam'
serta Misi mengemas almari baju a.k.a Wardrobe yg sgt bersepah dan penuh mengalahkan wardrobe artis!hehehe
org kata...hidup ni kene teratur..aper yg perlu simpan...apa yg x perlu 2 campak jejauh a.k.a BUANG~!
hehehe....so kalau dalam alari korang @ hidup korang ader bnda yg x perlu/x berguna/sampah/JUNK...korang campaklah jejauh secepat mgkin okayh~! korang akan rasa kelegaannya seperti aq...(mentaliti) walaupun belakang aq tgh sakit giler.. =="

oklah korang....aq nak tdo..esok nak keje..(ceceh..org dah keje~~~)......
so Nunyteze n Oyusimanasai sumer~~!! luv u all...mmuuaahhh~~!! ^,^

3 comments:

cik mira si anak abah said...

hei! wardrobe ak kemas skali. skian~

haha

=p

EnJeru Rashid said...

Hamboi~~~~ ko kan keje ngan SWM...
pttnyer ko yg lebih pakar dalam proses pebersihan neyh taw~ hehehe :P

cik mira si anak abah said...

hei. itu urusan keje luar je la dik. haha